11.11.05

Jeg bor med:

Aileen Drage: 148 cm høy jente/kvinne (når går man egentlig fra jente til kvinne eller gutt til mann?) 25år gammel og riv ruskende "orginal". Hun har humor som eg ikkje forsto til å begynne meg, og som skremte meg.
Hun er døds kul å bo med!
Maria Jalmars: Høyere enn Aileen og 23 år gammel, er mindre gal enn Aileen men ikke helt ok i hodet for det.... (både Aileen og Maria er gale på en morsom måte) Bevis på at Maria er gal er at hun hver dag spiser minst 5 epler, og uten om det spiser hu mest løk og linser. (det var faktisk litt godt, det må eg innrømme)
Hun er døds svensk!

2 comments:

Jostein S. Hanssen said...

Nå må det vel nevnas at du spise solsikkefrø! Fra boksen uten brød på/under!

Daniel the 5 and Many said...

det e sant, så sant.

Who Is Whriting this

 
Save the Net