3.12.05

Ekorn i opprør

I en park i Russland er det noe skummelt som skjer.

Nøtteliten: "Ok, nå er det nok! Jeg klarer ikke en fuckings nøtt til. Er det noen andre som er sykt lei nøtter?"
"JA! Eg og.. Samme her! Ned med fascistisk nøtte natur."
Martin Nøtter King, Jr.: "Jeg har en drøm, at en dag vil Ekorn Nasjonen reise seg mot en fascistisk natur. En natur som ikke spurte oss om vi likte nøtter engang! Det er på tide at vi reiser oss opp, og som brødre og søstere går mot.... ehhh hvem er det egentlig vi reiser oss mot?...."
Nøtteliten: "Hva med den hunden der, han har bjeffa på oss de siste tre timene, minst."
Martin Nøtter King, Jr.: "Ja, skulle akkurat til å si det. Sånn var det i drømmen.... ehhh ja, den hunden har skylden, vi spiser han!"
Nøtteliten: "....ehh var ikke akkurat det jeg mente med noe annet enn nøtter."
Martin Nøtter King, Jr.: "Det skulle du tenkt på før jeg begynte å ha en drøm!!!"
"ANGRIP!!!"
ekkorn

No comments:

Who Is Whriting this

 
Save the Net