8.2.07

Skummle damer

Idag vil jeg anbefale bloggen til "V." Og dette er ikke bloggen til "V for Vendetta" men navnet kunne faktisk passa litt, for dette er nemlig bloggen til ei dame i USA som skriver veldig ærlig. Det virker som hun er lei av å holde på alle hemmelighetene som damer har i sin verden, og dette er hemmeligheter som sikkert ikke mange damer/jenter har tenkt over heller. Alt fra maktspill til manipilasjon, og alt sammen servert med en god dose kynisk bitterhet. Alt er virkelig ikke skinnende gull, men værdt å holde et par tre øyne på.


Her er en post om dating og her er en responsen til alle som klaget på at den posten.

1 comment:

Kevin Andreas said...

Hey! du vil glede deg over at jeg faktisk har satt denne siden til startside fordi, ja, det er jo deg det er snakk om.
Ellers så leste jeg bloggen og tror jeg tok pointet og jeg sjønner ikke heilt de som skrev alt det der "du er personlig ansvarlig for o.s.v."
Var det ellers noe?
nei..
ha en fin dag :D

Who Is Whriting this

 
Save the Net