4.2.06

Cartoon Dreaming

Vell en gang så drømte jeg at jeg var i en tegneserie. Det hele startet med at jeg av en eller annen syk undrebevist grunn var en kalkun. Denne kalkunen hadde to tynne lange ben, en helt rund kropp med små vinger, og en lang hals med et lite hode på toppen. Livet som kalkun var sikker bra i og for seg, men jeg kom inn i denne historien akkurat ide noen ailiens kom på besøk. Disse fremmede skapningene så ut som Mike i monster inc. (bare med en fot)
Dream MikeDessverre todde de at jeg var en av dem (siden kropsformen var så lik) Og før jeg klarte å rømme så barberte de alle fjærene av meg. For de hørte jo ikke til på en ailien....
Når jeg rømte så sprang jeg alt jeg kunne, jeg måtte jo springe for jeg kunne jo ikke fly uten fjær. Og mens jeg sprang over ett vann (det var ikke noe problem, det kan vell alle) med aliens etter meg, klemte jeg til og fjærene spratt ut av kroppen igjen. (Sån som når du ser gress gro i fast forward på discovery) Og med min nye fjær pryd så fløy jeg avgårde.... Etter dette ble drømmen wierd, noe med labyrinter og cola automater.... husker ikke helt.

Hva er din største drøm?

1 comment:

Daniel the 5 and Many said...

Utfordringen er tatt, og eg ska ta disse ord som du skrive til mitt hjerte.
Og ja eg saver mine eiendeler, men trøster meg med at de er i snille hender foreløplg, skal nok hente de før eg vokse trønder bart.
Musikk tips til deg:
Shivaree - Who's Got Trouble

Who Is Whriting this

 
Save the Net